Прогнозування ринкової вартості компанії на основі регресійних моделей
Ключові слова:
ринкова вартість, фондовий ринок, регресійна модель, прибутковість, інвестиційна привабливістьАнотація
Глобальне розширення ринків і зростання конкуренції підштовхують компанії до аналізу факторів, що лежать в основі ефективності їх діяльності. З теорії маркетингу відомо, що конкурентоспроможність будь-якої фірми залежить від сукупності великої кількості фінансових та нефінансових факторів. Одним з найважливіших факторів підвищення ефективності та інвестиційної привабливості на сучасному етапі виступає її ринкова вартість. Прогнозування ринкової вартості підприємства на основі використання лінійної регресії заданої точності, дозволяє спрогнозувати ринкову вартість підприємства в майбутньому періоді з використанням лінійних регресійних моделей, отриманих в умовах можливої недостатності інформації, і дають достатній рівень точності.Посилання
Афанасьєва, Т. А. Управління вартістю підприємства [Електронний ресурс] / Т. А. Афанасьєва. – Режим доступу: http://intkonf.org/afanaseva-ta-upravlinnya-vartistyu-pidpriemstva/.
Дамодаран А., Инвестиционная оценка: Инструменты и методы оценки любых активов / Асват Дамодаран; Пер. с англ. — 5е изд. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. – 724 С.
Данильченко, М., Сохацька О. Концепція управління вартістю як основа формування стратегії підприємства / М. Данильченко, О. Сохацька // Наука молода. – 2007. – №8. – С. 12-17.
Коупленд Т. Стоимость компаний: оценка и управление / Коупленд Т., Колер Т., Мурин Дж.– Пер.с англ. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2008. – 576 с.
Мендрул О.Г. Управління вартістю підприємства: Монографія. / О.Г. Мендрул // КНЕУ, 2002. – 272 с.
Серединська, І. Система показників управління вартістю підприємства / І. Серединська // Економінчий аналіз. – 2010. – Вип. 5. – С. 167- 169.