Корпоративна культура як елемент системи соціальної відповідальності бізнесу
Ключові слова:
корпоративна культура, корпоративна соціальна відповідальність, носії культури, корпораціяАнотація
У статті розглянута економічна природа та історичні передумови формування і розвитку корпоративної культури в Україні . Проаналізовано дискусійні моменти , пов'язані з визначенням сутності даної категорії та визначено основні елементи корпоративної культури . Крім того , вивчено вплив носіїв культури на процес формування системи соціальної відповідальності бізнесу в умовах динамічного зовнішнього середовища та визначено місце корпоративної культури в системі корпоративних відносин . Особливу увагу приділено факторам зовнішнього середовища , які визначають моделі поведінки суб'єктів корпоративних відносин у процесі реалізації корпоративної стратегії і безпосередньо впливають на формовану модель корпоративної культури на окремо взятому підприємстві . Розглянуто економічні та соціальні наслідки впровадження на підприємстві системи корпоративної культури в довгостроковій перспективі.Посилання
Маркс К. Капитал. Т. III / К. Маркс, Ф. Энгельс Соч. – 2-е изд. – Т.25. – 545 с.
Mians G. The Corporate Revolution in America. – New York. 1962. - P. 155.
Berle A.A. The American Economic Republic. - New York. 1963. - P. 211.
Friedman М. The Social Responsibility of Business is to increase its Profit. "New York Times Magazine" September, 13, 1970, p.122-126.
Котлер Ф. Корпоративная социальная ответственность. Как сделать как можно больше добра для вашей компании и общества / Ф. Котлер, Н. Ли. – К.: Стандарт, 2005. – 302 с.
Кужелев М.А. Особенности формирования региональных моделей корпоративной социальной ответственности / М.А. Кужелев // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: збірник наукових праць. Випуск №1 (12). – Харків: ХІБС УБС НБУ, 2012. – С.294-299.
Кравченко П.П. Социальная ответственность организации. Ее значение и место в короративной культуре организации / П.П. Кравченко // Корпоративна культура організації 21-го століття. Матеріали 5-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Краматорськ: ДДМА, 2007. - с. 26-31
Кужелєв М.О. Концептуальні основи розвитку корпоративних відносин: Монографія / М.О. Кужелєв. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 260 с.