Методологічні засади маркетингового управління стратегічним розвитком підприємств на ринку корпоративних клієнтів

Автор(и)

  • М.M. Bespyata

Ключові слова:

маркетингове управління розвитком, ринок корпоративного обслуговування, управління змінами, CRM-стратегія, маркетингова стратегія корпоративного обслуговування, стратегічні розриви

Анотація

У статті досліджено теоретичні положення маркетингового управління стратегічним розвитком підприємства на ринку корпоративного обслуговування. Встановлено пріоритети формування маркетингових стратегій управління розвитком підприємств, що визначається взаємним погодженням принципів та інструментів управління, розроблених у рамках трьох домінуючих підходів - процесного, системного та ситуаційного концептуальних положень стратегічного маркетингу. Відокремлено новітні технології, які перебувають у стадії формування, а саме аналіз розривів, під яким розуміють розгляд невідповідностей між основними змінними стратегічного менеджменту. Обґрунтовано використання стратегії ведення бізнесу в рамках концепції розвитку взаємовідносин у системі «Підприємство – клієнт». 

Посилання

Каракай Ю. Формування стратегії розвитку інноваційних ринків // Схід, 2008.-№2 (86).-С. 3-13.

Козаченко Г.В., Воронкова А.Е. Корпоративне управління. Підручник для ВУЗів. – К.: Лібра, 2004. – 368 с.

Груба Л.І. Реалізація стратегії управління інноваційною діяльністю// Економіка і держава, 2008. - №11. – с. 79-81.

Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг. - СПб.: Издательство «Питер Пресс», 2008. – 796 с.

Kaplan Robert S. and Norton David P. Having Trouble with Your Strategy? //Then Map. It. Harvard Business Review. – September-October. – 2000. – p. 167-176.

Лещенко А.В. Вибір CRM-системи в компанії – шлях від стратегії до конкретного рішення // Інтернет-Освіта-Наука: Матеріалиміжнародної науково-практичної конференції вчених, студентів і практиків / Гол. ред. А.В. Лещенко. – Вінниця: Інком, 2008. – с. 286-289.

Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с.

Єфросініна О.В. Корпоративна стратегія діяльності підприємства у сфері бізнесу // Корпоративная культура как составляющая инновационных технологий в высшей школе: Материалы второй международной научно-практической конференции, г. Донецк, 16 марта 2004 года. – Донецк: ДИУ, 2004. – с. 55-59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-28

Номер

Розділ

Економіка