Аналіз теорії маркетингу невиробничої сфери
Ключові слова:
невиробнича сфера, послуга, теорія маркетингуАнотація
У статті розглядаються наукові підходи до концептуалізації теорії маркетингу невиробничої сфери. Систематизовано найбільш поширені моделі маркетингу послуг та визначено їх переваги та недоліки.Посилання
Brown Stephen W. The Development and Emergence of Services Marketing Thought / Stephen W. Brown, Raymond P. Fisk, Mary Jo Bitner // International Journal of Service Industry Management. – 2011. – Vol. 5, Iss: 1. – Р. 21-48.
Дима О.О. Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою «Маркетинг послуг»// Маркетинг і менеджмент інновацій. –№3.- 2012. – С.48-62. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
Ворачек Х. О состоянии «теории маркетинга услуг» //Проблемы теории и практики управления.-№1.-2010.-С.90.
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/Modre/2008_2/14.pdf
http://yaca.yandex.ua/yca/cat/Business/Marketing_and_Advertising/Marketing/2.html