Analysis of marketing theory nonproduction sphere
Keywords:
non-productive sphere, service, marketing theoryAbstract
The article deals with scientific approaches to the conceptualization of marketing theory nonproduction sphere. Systematized the most common model of marketing services and advantages and disadvantages.References
Brown Stephen W. The Development and Emergence of Services Marketing Thought / Stephen W. Brown, Raymond P. Fisk, Mary Jo Bitner // International Journal of Service Industry Management. – 2011. – Vol. 5, Iss: 1. – Р. 21-48.
Дима О.О. Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою «Маркетинг послуг»// Маркетинг і менеджмент інновацій. –№3.- 2012. – С.48-62. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
Ворачек Х. О состоянии «теории маркетинга услуг» //Проблемы теории и практики управления.-№1.-2010.-С.90.
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/Modre/2008_2/14.pdf
http://yaca.yandex.ua/yca/cat/Business/Marketing_and_Advertising/Marketing/2.html