Analysis of marketing theory nonproduction sphere

Authors

  • V. Shuklina Херсонський національний технічний університет

Keywords:

non-productive sphere, service, marketing theory

Abstract

The article deals with scientific approaches to the conceptualization of marketing theory nonproduction sphere. Systematized the most common model of marketing services and advantages and disadvantages.

Author Biography

V. Shuklina, Херсонський національний технічний університет

к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу

References

Brown Stephen W. The Development and Emergence of Services Marketing Thought / Stephen W. Brown, Raymond P. Fisk, Mary Jo Bitner // International Journal of Service Industry Management. – 2011. – Vol. 5, Iss: 1. – Р. 21-48.

Дима О.О. Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою «Маркетинг послуг»// Маркетинг і менеджмент інновацій. –№3.- 2012. – С.48-62. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Ворачек Х. О состоянии «теории маркетинга услуг» //Проблемы теории и практики управления.-№1.-2010.-С.90.

http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/Modre/2008_2/14.pdf

http://yaca.yandex.ua/yca/cat/Business/Marketing_and_Advertising/Marketing/2.html

Issue

Section

Economics