Деякі питання математичного моделювання в завданнях маркетингу.
Ключові слова:
життєвий цикл товару, експоненціально-степенева модель, метод максимальної правдоподібностіАнотація
В цій роботі одержана комплексна модель життєвого циклу товару. Модель базується на теорії ігор та статистичних рішень. Невідомі параметри моделі оцінюються економетричними методами.Посилання
Полшков Ю.Н. Об особенностях математического моделирования жизненного цикла товара // Вiсник Донецького національного унiверситету. Серiя В. Економiка i право. Спецвипуск, том 2. – Донецьк: ДонНУ, 2011. – С. 214-219.
Економічний ризик: ігрові моделі: Навч. посібник / [В. В. Вітлінський, П. І. Верченко, А. В. Сігал, Я. С. Наконечний]; За ред. д-ра екон. наук, проф. В. В. Вітлінського. – К.: КНЕУ, 2002. – 446 с.: ил., табл. – Бібліогр.: с. 439–446. – ISBN 966-574-318-Х.
Маркетинг: учебник для вузов / [Эриашвили Н.Д., Ховард К., Цыпкин Ю.А. и др.]; под ред. Н. Д. Эриашвили. – [2-е изд.]. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 623 с.: ил., табл. – Библиогр.: с. 506–509. – ISBN 5-238-00088-Х.