Характеристика складових інтегрованого маркетингу та їх особливостей для торгових підприємств
Ключові слова:
інтегрований маркетинг, методичні підходи, взаємодії, торгові підприємстваАнотація
У статті розглянуто основні методичні підходи до формування концепції інтнгрірованного маркетингу як взаємодії фірми з партнерами і споживачами в рамках функціонування єдиної маркетингової мережі. Запропоновано авторське трактування еволюційних стадій розвитку взаємодій в холістичної маркетингу для торгового підприємства.Посилання
Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент: Учеб./КНЕУ – К., 1998
Гембл П.,Стоун М.,Вудкок Н.Маркетинг взаимоотношений с потребителями.-Пер. с англ.В.Егорова.-М.:ФАИР-РЕСС,2002.-512с.
Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.
Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. СПб., Наука, 2006. – 270с.
Чижов Н.А. Клиентские технологи.-М.: Экзамен,2002.-352с.