Formation of organizational and economic mechanism of strategic marketing management of service industries

Authors

  • I. Potapiuk Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

Keywords:

service sector, strategic marketing management, organizational and economic mechanism, tools, instruments, functions

Abstract

The article analyzes the essence of organizational and economic mechanism of strategic marketing management of service companies that provide services to meet the needs of consumers, the effective functioning of service industries will help get the most posit ive result of their activities. It was examined the main approaches to the definition of "organizational and economic mechanism." Attention is focused on the structure of organizational and economic mechanism of strategic marketing management of service industries. In particular, the main compon ents of the information system strategic marketing were analized. There were designated the partial function in service industries that are characteristic of strategic marketing management. Basic tools and instruments by which to service industries engaged in regulating influence on strategic marketing management were defined .

Author Biography

I. Potapiuk, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

к.е.н., доцент кафедри менеджменту і адміністрування

References

Іщенко О.А. Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг : монографія / О.А. Іщенко. – Донецьк : ТОВ «Юго- Восток, Лтд», 2005. – 385 с.

Шостак М. А. Сутність організаційно-економічного механізму впровадження внутрішнього маркетингу на підприємствах туристсько-рекреаційної сфери / М. А. Шостак // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної н ауково- практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету «Львівська політехніка» / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 142-143.

Толковый словарь русского языка Ушакова: в 4-х т. : [Електронний ресурс] / Режим доступу : http : // ushakovdictionary.ru

Белая И.П. Концептуальная модель организационно-экономического механизма управления гибкостью производственных систем [текст] / И.П. Белая, П.В. Егоров. // Вісник Донецького університету. Серія В : Економіка і право. – Донецьк : ДонНУ, 2004. – № 2. – С. 7-16.

Кушнірук В.С. Організаційно-економічний механізм ефективного ведення садівництва в аграрних підприємствах регіону : моногр. [текст] / В.С. Кушнірук, О.Ю. Єрмаков, О.В. Шебаніна.; за ред. проф. О.Ю. Єрмакова. – Миколаїв : МДАУ, 2009. – 232 с.

Транченко Л.В. Проблеми удосконалення організаційно-економічного механізму управління підприємством [текст] / Л.В. Транченко, Л.О. Баластрик // Теоретичні та прикладні питання економіки. зб. наук. праць – Вип. 7. – К. : Київський університет, 2005. – С. 188-195.

Єрьоменко-Григоренко О.А. Організаційно-економічний механізм управління господарською діяльністю підприємства : дис… кандидата екон. наук : 08.06.01 [текст] / Єрьоменко-Григоренко Олеся Андріївна; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. – Донецьк, 2000. – 188 с.

Куценко А.В. Організаційно-економічний механізм управління ефективністю діяльності підприємства : моногр. [текст] / А.В. Куценко. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 205 с.

Потапюк І.П. Організаційний механізм стратегічного маркетингового управління підприємств сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Научный журнал. Сборник научных трудов SWorld. Материалы международной научно-практической конференции «Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании 2012». Выпуск 4. Том 31. – Одесса : КУПРИЕНКО, 2012. – С. 36-42.

Published

2015-03-06

Issue

Section

Economics