Концепція латерального маркетингу в умовах висококонкурентного ринку
Ключові слова:
латеральний маркетинг, вертикальний маркетинг, конкурентні переваги, бренд, просування, інноваціїАнотація
Розглянуто актуальність використання латерального маркетингу. Досліджено сутність латерального маркетингу та обґрунтовано необхідність використання його методів на підприємствах в умовах висококонкурентного ринку. Проведено аналіз основних етапів процесу латерального мислення. Досліджено відмінності вертикального та латерального маркетингу. Розглянуто передумови використання латерального маркетингу на сучасному українському ринкуПосилання
Гелюта І. Латеральний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності / І. Гелюта / / Людина і праця. – 2010. – № 1 – С. 63 – 64.
Крикавський Є.В. Логістика: Основи теорії / Є.В. Крикавський. – Львів: Видавництво «Інтелект-Захід», 2006. – 456 с.
Оксенюк В. Від божевільних ідей до успіху. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/marketing/mark119.html
Тарасюк Ю.А. Латеральний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності сучасних українських підприємств / Ю.А. Тарасюк/ / Збірник наукових праць СНУ ім. В. Даля. – 2012. – № 18 – C. 89 – 93.
Котлер Ф. Новые маркетинговые технологии. Методики создания гениальных идей / Ф. Котлер, Ф. Триас де Без. – СПб.: Издательский Дом Нева, 2004. – 192 с.
Раца О.Б., Ящук О.О. Латеральний маркетинг як нестандартне вирішення стандартних проблем. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=32729
Гаврилова І. Латеральний маркетинг / І. Гаврилов / / «Маркетинг газета». -2007. – № 2 – С.23-25.
Інтернет-портал для управлінців [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua