Концепція латерального маркетингу в умовах висококонкурентного ринку

Автор(и)

  • V. Frolova Донецький національний технічний університет

Ключові слова:

латеральний маркетинг, вертикальний маркетинг, конкурентні переваги, бренд, просування, інновації

Анотація

Розглянуто актуальність використання латерального маркетингу. Досліджено сутність латерального маркетингу та обґрунтовано необхідність використання його методів на підприємствах в умовах висококонкурентного ринку. Проведено аналіз основних етапів процесу латерального мислення. Досліджено відмінності вертикального та латерального маркетингу. Розглянуто передумови використання латерального маркетингу на сучасному українському ринку

Біографія автора

V. Frolova, Донецький національний технічний університет

к.е.н., доцент кафедри стратегічного управління економічним розвитком

Посилання

Гелюта І. Латеральний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності / І. Гелюта / / Людина і праця. – 2010. – № 1 – С. 63 – 64.

Крикавський Є.В. Логістика: Основи теорії / Є.В. Крикавський. – Львів: Видавництво «Інтелект-Захід», 2006. – 456 с.

Оксенюк В. Від божевільних ідей до успіху. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/marketing/mark119.html

Тарасюк Ю.А. Латеральний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності сучасних українських підприємств / Ю.А. Тарасюк/ / Збірник наукових праць СНУ ім. В. Даля. – 2012. – № 18 – C. 89 – 93.

Котлер Ф. Новые маркетинговые технологии. Методики создания гениальных идей / Ф. Котлер, Ф. Триас де Без. – СПб.: Издательский Дом Нева, 2004. – 192 с.

Раца О.Б., Ящук О.О. Латеральний маркетинг як нестандартне вирішення стандартних проблем. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=32729

Гаврилова І. Латеральний маркетинг / І. Гаврилов / / «Маркетинг газета». -2007. – № 2 – С.23-25.

Інтернет-портал для управлінців [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-06

Номер

Розділ

Право