Аналіз процесу взаємодії суб'єктів створення інноваційної цінності.
Ключові слова:
взаємодія, цінність, інновації, суб’єктАнотація
У статті проведено аналіз процесу взаємодії суб’єктів створення інноваційної цінності, а також запропоновано альтернативну концепцію нелінійного інноваційного розвитку.Посилання
Авилов А.В. Рефлексивное управление: Методологические основания. Монография. – М.: ИУПСС, 2003. – 204 с.
Балабанов П.И. Методологические проблемы проектировочной деятельности: Естеств., искусств., фундам., прикл. / Отв. ред. В.В. Чешев. – Новосибирск: Наука, 1990. – 200 с.
Бахтияров О.Г. Постинформационные технологии: введение в психонетику. Монография. – К.: Пост, 1997. – 242 с.
Ильдеменов С.В. Управление нововведениями в промышленности. – Л.: Изд-во ЛФЭИ, 1991. – 160 с.
Касавин И.Т. Деятельность и рациональность / Деятельность: теории, методологии, проблемы. – М.: Политиздат, 1990. – С. 37-49.
Красовский Ю.Д. Организационное поведение. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 511 с.
Лепский В.Е. Субъектно-ориентированный подход к инновационному развитию – М.: Изд-во «Когито- Центр», 2009. – 208 с.
Полани М. Личностное знание. На пути к посткритической философии. – М.: Прогресс, 1985. – 344 с.
Прахалад К.К. Пространство бизнес-инноваций: создание ценности совместно с потребителем / К.К. Прахалад, М.С. Кришнан; Пер. с англ. – М.: Юрайт, 2011. – 258 с.