Розвиток територіального маркетингу Донецької області.

Автор(и)

  • A. Taranich Донецкий национальный университет 

Ключові слова:

територіальний маркетинг, міжнародна конкурентоспроможність регіону, світовий фінансовий центр

Анотація

Визначено основні напрямки стратегії регіонального розвитку Донецької області в контексті формування програми її територіального маркетингу, якими є фінансова й інноваційна складові, що можна поєднати у межах напрямку «Донецька область як фабрика інновацій». Вона повинна передбачати створення виробництв шостого технологічного укладу, транспортної, ринкової та фінансової інфраструктури. Вигідна геополітична позиція, залучення й обслуговування інвестицій, супровід торговельних угод на світовому ринку дозволить підвищити міжнародну конкурентоспроможність регіону й отримати статус світового фінансового центру.

Посилання

Макогон Ю.В., Таранич А.В., Хаджинов І.В. Донецкая область как фабрика инноваций в контексте становления стратегии ее

регионального развития и территориального маркетинга // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. —

Хмельницьк, ХНУ, 2011. — №4. — Т.1. — 328с. С. 186-190

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка