Формування практичного та творчого досвіду студентів спеціальності «Маркетинг»: аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи.

Автор(и)

  • L. Ivanenko ДонНУ
  • O. Boyenko ДонНУ 

Ключові слова:

практичний та творчий досвід студентів, проблемне навчання, кейс метод, творчо-освітнє середовище, рівень підготовки студентів, спеціалісти-маркетологи

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність формування практичного та творчого досвіду майбутніх спеціалістів-маркетологів. Розглянуто комплекс сучасних інноваційних методів підготовки студентів спеціальності «Маркетинг», їх зміст та особливості. Доведено результативність запропонованих методів. Встановлено кореляційно-регресивний зв’язок між рівнем знань студентів та їх творчою активністю.

Біографії авторів

L. Ivanenko, ДонНУ

к.е.н., доцент кафедри «Маркетинг»

O. Boyenko, ДонНУ 

к.е.н., доцент кафедри «Маркетинг»

Посилання

Лузік Е. Креативність як критерій якості в системі підготовки фахівців профільних ВНЗ України / Е. Лузік // Вища освіта України. – 2006. - № 3. – С. 76 - 83.

Нагаєв В.М. Методологічні засади управління якістю підготовки аграрних менеджерів / В.М. Нагаєв // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. – 2008. - № 2. – С. 162 – 167.

Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: підручник / С. О. Сисоєва. – К.: Міленіум, 2006. – 344 с.

Шеремета П.М. Кейс-метод: з досвіду викладання в українській бізнес-школі / П.М. Шеремета, Г.Л. Каніщенко. – Київ: Центр інновацій та розвитку. – 1999. – 80 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка