Стратегічний аналіз конкурентних позицій L’Oreal.
Ключові слова:
світовий ринок косметики, L'Oreal, рентабельність, матриця БКГАнотація
У статті розглянуто сучасний стан світового ринку косметики, його географічна і товарна структури. Проведена оцінка діяльності L'Oreal як найбільшої компанії даного ринку. Розраховані показники основних видів рентабельності. Проаналізовано конкурентні позиції компанії L'Oreal за допомогою матриці БКГ. Запропоновано стратегії подальшого розвитку досліджуваних груп товарів.Посилання
Куницька О.М., Бойко О.Л. Методи аналізу в стратегічному плануванні підприємства [Електронний ресурс]: // - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vntu/2008_17_2/41.pdf
Маселко Т.Є., Домашиц Н.В. Методологічні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств // Науковий вісник НЛТУ України. – 2009. − Вип. 19.7
Annual Report 2011[Електронний ресурс]: // - Режим доступу: http://www.loreal-finance.com/_docs/us/2011-annualreport/LOREAL_Rapport-Activite-2011.pdf
Registration Document 2011[Електронний ресурс]: // - Режим доступу: http://www.loreal-finance.com/_docs/us/2011-annualreport/LOREAL_Document-de-Reference-2011.pdf
Boston Consulting Group, Perspectives on Experience [Text]. Boston, Mass.: The Boston Consulting Group, 1972
Вагнер І. М. Стратегічний аналіз конкурентних позицій підприємства// Вісник Університету банківської справи Національного банку України. — 2009. — № 3(6). — С. 240-244. — (Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології).
Ершова Н.М. Моделирование жизненного цикла товара[Електронний ресурс]: // - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal /natural/smm/SSh/2008_2/Statyi_tom2/34..pdf