Комерціалізація інтелектуальних продуктів та її ендогенні чинники.

Автор(и)

  • E. Vorobyov Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 
  • O. Dovgal Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна   

Ключові слова:

ендогенний чинник, інтелектуальний продукт, метаморфози, комерціалізація, бізнес-моделювання

Анотація

У статті в якості дієвого інструменту перетворення інтелектуальних продуктів в дохідні активи підприємств, мінімізації ризиків пропонується бізнес-моделювання, що використовується в практиці функціонування успішних високотехнологічних компаній розвинених країн.

Біографії авторів

E. Vorobyov, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна 

д.е.н., проф., зав. кафедри економічної теорії

O. Dovgal, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна   

аспірант кафедри економічної теорії

Посилання

Waterman R. Diversity and Quality of Information in a Monopolistically Industry / R. Waterman // Information Economy & Policy. – Vol. 4. – № 4. – 1991. – Рp. 501-528.

Эрроу К. Возможности и пределы рынка как механизма распределения ресурсов / К. Эрроу // THESIS. – 1993. – Т. 1. – Вып. 2. – С. 53-68.

Best retail brands 2012 Електронний ресурс: The 2012 rankings. – Режим доступу : http://www.interbrand.ch.

Business Finance, Stock Market, Quotes, News Електронний ресурс: Balance Sheet. – Режим доступу : http://finance.yahoo.com

Чесбро Г. Открытые инновации: создание прибыльных технологий / Г. Чесбро / Пер. с англ. – М. : Поколение, 2007. – 336 с.

Аллен К. Продвижение новых технологий на рынок: [новые технологии – залог успеха бизнеса / К. Аллен // Пер. с англ. Е. В. Ручкиной.  М. : БИНОМ. Лаборатория знаний, 2007. 455 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка