Комерціалізація інтелектуальних продуктів та її ендогенні чинники.
Ключові слова:
ендогенний чинник, інтелектуальний продукт, метаморфози, комерціалізація, бізнес-моделюванняАнотація
У статті в якості дієвого інструменту перетворення інтелектуальних продуктів в дохідні активи підприємств, мінімізації ризиків пропонується бізнес-моделювання, що використовується в практиці функціонування успішних високотехнологічних компаній розвинених країн.Посилання
Waterman R. Diversity and Quality of Information in a Monopolistically Industry / R. Waterman // Information Economy & Policy. – Vol. 4. – № 4. – 1991. – Рp. 501-528.
Эрроу К. Возможности и пределы рынка как механизма распределения ресурсов / К. Эрроу // THESIS. – 1993. – Т. 1. – Вып. 2. – С. 53-68.
Best retail brands 2012 Електронний ресурс: The 2012 rankings. – Режим доступу : http://www.interbrand.ch.
Business Finance, Stock Market, Quotes, News Електронний ресурс: Balance Sheet. – Режим доступу : http://finance.yahoo.com
Чесбро Г. Открытые инновации: создание прибыльных технологий / Г. Чесбро / Пер. с англ. – М. : Поколение, 2007. – 336 с.
Аллен К. Продвижение новых технологий на рынок: [новые технологии – залог успеха бизнеса / К. Аллен // Пер. с англ. Е. В. Ручкиной. М. : БИНОМ. Лаборатория знаний, 2007. 455 с.