Корпоративна соціальна відповідальність як чинник формування позитивного ділового іміджу підприємства.

Автор(и)

  • V. Matyusha Донецький державний університет управління
  • V. Vasilievа ТОВ «Плеяда»

Ключові слова:

корпоративна соціальна відповідальність, соціальні заходи, імідж підприємства, елементи корпоративного іміджу, фундаментальний імідж, зовнішній імідж, корпоративний егоїзм, корпоративний альтруїзм, механізм формування корпоративної відповідальності

Анотація

У статті визначено зв’язок між корпоративною соціальною відповідальністю та діловим іміджем суб’єкта господарювання, виокремлено елементи корпоративного іміджу та етапи його формування. Крім того узагальнено наукові підходи до розуміння сутності корпоративної соціальної відповідальності, а також розглянуто приклади практичної реалізації заходів корпоративної соціальної відповідальності провідними українськими корпораціями. Запропоновано механізм формування корпоративної соціальної відповідальності на підприємстві, що містить принципи, завдання і перспективні напрями реалізації корпоративної соціальної відповідальності, організаційне забезпечення проведення соціально-орієнтованих заходів та результати їхнього впливу на імідж підприємства у коротко- та довгостроковій перспективі.

Біографії авторів

V. Matyusha, Донецький державний університет управління

викладач кафедри інвестування

V. Vasilievа, ТОВ «Плеяда»

економіст

Посилання

Химич І.Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І.Г. Химич // Економіка та держава. – 2009. – №9.- С.12

Лебедев М. А. Устойчивое развитие в Украине : проблемы и возможности / М. А. Лебедев // Проблеми стійкого розвитку України. – Збірка доповідей міжнародної наукової конфренції студентів. – Київ, Всеукраїнська екологічна ліга, 2006. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://masters.donntu.edu.ua/2004/feht/lebedev/library/lebedev1.htm

Краплич, Р. Корпоративна соціальна відповідальність українського бізнесу: Досвід Фундації Острозьких : Посібник для бізнесу та неприбуткових організацій [Текст] / Р. Краплич; Фундація ім. князів-благодійників Острозьких. – Рівне, 2007. – 74 с.

Перелыгина Е. Б. Психология имиджа : учебное пособие / Е. Б. Перелыгина. – М. : Аспект Пресс, 2008. - 223 с.

Полякова О. М., Кас П. Ю. Особливості формування і розвитку соціальної відповідальності підприємств в Україні // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2010. - № 32. – с.284-289.

Мельник С. Соціальна відповідальність бізнесу як складова соціальної політики України. / С. Мельник // Економіка та держава. - №5. - 2008. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: lir.lg.ua›shlahi.doc

Офіційний сайт компанії ДЕПК [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.dtek.com/

Офіційний сайт компанії «НІКО» [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.niko.ua/

Шарков Ф. И. Имиджфирмы: технологииуправления : учеб. пособие / Ф.И.Шарков / — М.: Академ. Проект, 2006. — 271 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-06

Номер

Розділ

Економіка