Синергічний аспект брендингу регіону

Автор(и)

  • G. Leonova Донецкий национальний университет

Ключові слова:

маркетингові принципи, брендинг продукту і території, задоволеність покупця, економічний комплекс

Анотація

Розглянуті питання маркетингового управління брендингом регіона з метою просування їх інтересів в ринкові процеси. Представлені характеристики бренду території, формалізована залежність системи показників, що визначають синергетичний аспект функціонування брендів продукту і регіонуї. Запропонована формальна модель процесу стратегічного розвитку території як економічного комплексу, яка відбиває взаємозв'язок процесів, що протікають у виробничій і невиробничій сферах регіону.

Біографія автора

G. Leonova, Донецкий национальний университет

к.э.н., доцент

Посилання

Мунін Г. Б. Маркетинг туризма : Навч. пособие. – Ч. 1. / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є.В. Самарцев, А.О. Змійов – К.: Изд-во Європ. ун- ту. – 2005. – 324 с.

Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. В.А. Гольдича и А.И. Оганесовой; Науч. ред. и авт. Вступ. ст. Б.А.Соловьев. – М. : ООО «Издательство АСТ», 2000. – 272 с.

Гузь Н.Г. Управление конкурентоспособностью туристского предприятия / Н.Г. Гузь, Г.Д. Леонова // Вестник ДІТБ, Серия "Экономика, организация и управление предприятиями" (в туристической сфере), 2009. – №13. – 385 с. (с. 36-41).

Леонова Г.Д. Клиентоориентированное управление конкуренто-способностью туристского предприятия / Г.Д. Леонова, А.М. Зайцева // Вестник ДІТБ, Серия "Экономика, организация и управление предприятиями" (в туристической сфере), 2010, №14. – 358 с. (с. 95-100).

Леонова Г.Д. Управление конкурентоспособностью предприятия сферы услуг в условиях кризиса / Г.Д. Леонова, А.М. Зайцева // Вестник Донецкого национального университета. Сер. В: Экономика и право – 2010, № 1. – 422 с. (с. 219-222).

Миротин Л.Б., Ташбаев Ы.Э., Касенов А.Г. Логистика: обслуживание потребителей : Учебник. – М.: Инфра-м, 2002. – 190 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-06

Номер

Розділ

Економіка