Агентська діяльність у галузі автострахування
Ключові слова:
автострахування, страховий агент, просування, ефективність, продажіАнотація
У даній статті розглядається специфіка агентської діяльності у сфері автострахування. Приділяється велика увага способам просування послуг, що надаються агентами. А саме: Інтернет- реклама, "холодні" і "теплі" контакти, розповсюдження листівок та оголошень, розміщення штендерів поряд з точками продажів. Ефективність даних методів була перевірена на практиці і результати даного дослідження відображені в цій статті. Крім того, була оцінена економічна доцільність застосування кожного методу просування окремо і в комплексі з іншими. Також, в статті розглядаються основні проблеми і складнощі, з якими зустрічаються страхові агенти. У тому числі: негативне ставлення до страхових компаній, відсутність усвідомленої потреби в їхніх послугах, абсолютна незацікавленість у зміні страховика та ін. Наприкінці статті вказані критерії, за якими страхувальники обирають компанію, і питома вага кожного з них, а також надано рекомендації, дотримання яких дозволить страховому агенту підвищити рівень власного доходу.Посилання
Базилевич В.Д. Страхування/ В.Д. Базилевич. – К.: – Знання, 2008. – 1019 с.
Гэвин Кеннеди. Договориться можно обо всем! Как добиваться максимума в любых переговорах / Кеннеди Гэвин. – Б.: Альпина Паблишер, 2010. – 416 с.
Дэвид Мэттсон. 49 законов продаж / Мэттсон Дэвид /. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 224 с.
Завадский М. Мастерство продажи / М.Завадский /. – СПб.: Питер, 2011. – 233 с.
Зубец А.Н. Страховой маркетинг / А.Н. Зубец /. – М.: – Анкил, 1998. – 254 с.
Развитие каналов продаж страховой компании [электронный ресурс] : Системные консультации и обучение. Персональный сайт Николая Николенко. – Режим доступа: http://www.nnikolenko.com/index.php?art=21
Рысев Н.Ю. Активные продажи / Н.Ю. Рысев /. – СПб.: Питер Пресс, 2009. – 317 с.