Формування організаційно-економічного механізму стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг

Автор(и)

  • I. Potapiuk Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

Ключові слова:

сфера послуг, стратегічне маркетингове управління, організаційно-економічний механізм, інструменти, важелі, функції

Анотація

У статті здійснений аналіз суті організаційно-економічного механізму стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг, що забезпечить задоволення потреб споживачів послуг, ефективне функціонування підприємств сфери послуг, д асть змогу отримати максимально позитивний результат їхньої діяльності. Виокремлені основні підходи до визначення поняття «організаційно-економічний механізм». Акцентується увага на структурі організаційно-економічного механізму процесу стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг. Зокрема, проаналізовані основні компоненти інформаційної системи стратегічного маркетингу. Окреслені часткові функції на підприємствах сфери послуг, які характерні для процесу стратегічного маркетингового управління. Визначені інструменти та основні важелі, за допомогою яких на підприємствах сфери послуг здійснюють регулюючий вплив на стратегічне маркетингове управління.

Біографія автора

I. Potapiuk, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

к.е.н., доцент кафедри менеджменту і адміністрування

Посилання

Іщенко О.А. Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг : монографія / О.А. Іщенко. – Донецьк : ТОВ «Юго- Восток, Лтд», 2005. – 385 с.

Шостак М. А. Сутність організаційно-економічного механізму впровадження внутрішнього маркетингу на підприємствах туристсько-рекреаційної сфери / М. А. Шостак // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної н ауково- практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету «Львівська політехніка» / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 142-143.

Толковый словарь русского языка Ушакова: в 4-х т. : [Електронний ресурс] / Режим доступу : http : // ushakovdictionary.ru

Белая И.П. Концептуальная модель организационно-экономического механизма управления гибкостью производственных систем [текст] / И.П. Белая, П.В. Егоров. // Вісник Донецького університету. Серія В : Економіка і право. – Донецьк : ДонНУ, 2004. – № 2. – С. 7-16.

Кушнірук В.С. Організаційно-економічний механізм ефективного ведення садівництва в аграрних підприємствах регіону : моногр. [текст] / В.С. Кушнірук, О.Ю. Єрмаков, О.В. Шебаніна.; за ред. проф. О.Ю. Єрмакова. – Миколаїв : МДАУ, 2009. – 232 с.

Транченко Л.В. Проблеми удосконалення організаційно-економічного механізму управління підприємством [текст] / Л.В. Транченко, Л.О. Баластрик // Теоретичні та прикладні питання економіки. зб. наук. праць – Вип. 7. – К. : Київський університет, 2005. – С. 188-195.

Єрьоменко-Григоренко О.А. Організаційно-економічний механізм управління господарською діяльністю підприємства : дис… кандидата екон. наук : 08.06.01 [текст] / Єрьоменко-Григоренко Олеся Андріївна; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. – Донецьк, 2000. – 188 с.

Куценко А.В. Організаційно-економічний механізм управління ефективністю діяльності підприємства : моногр. [текст] / А.В. Куценко. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 205 с.

Потапюк І.П. Організаційний механізм стратегічного маркетингового управління підприємств сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Научный журнал. Сборник научных трудов SWorld. Материалы международной научно-практической конференции «Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании 2012». Выпуск 4. Том 31. – Одесса : КУПРИЕНКО, 2012. – С. 36-42.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-06

Номер

Розділ

Економіка