Інноваційна політика в туризмі як прояв глобалізації в системі готельного господарювання

Автор(и)

  • I. Udovenko Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Ключові слова:

інноваційна політика, розробки, глобалізація, туризм, туристична інфраструктура

Анотація

В даній статті досліджується процес розробки та залучення інноваційних досягнень у туристичній галузі. Зокрема, розглядається специфіка реалізації туристичного продукту в сучасних умовах та прийоми стимулювання, щодо розробки впровадження інноваційних досягнень науки і техніки у процес функціонування інфраструктурних складових туристичної галузі. Визначено, що безперервність потоку інноваційних процесів стало потужним стимулом для становлення туризму як провідної галузі сучасного господарювання. Представлено основні фактори стимулювання та стримування процесів залучення інноваційних досягнень у діяльність туристичних підприємств. Запропоновано засоби стимулювання кадрового потенціалу до участі в процесах реалізації інноваційної політики на туристичних підприємствах. Автор трактує інновації як новітній вияв розробленої ідеї у формі продукту, послуги чи маніпуляції на ринку, націленого на розширення споживчого сектору за допомогою відповідного інструментарію, що максимально задовольнить зростаючи потреби та вимоги до представленого продукту чи послуги та одночасно досягти основної мети підприємництва

Біографія автора

I. Udovenko, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

к.е.н., доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Посилання

Азарян О.М., Жукова Н.Л. Ринок туристичних послуг: моніторинг і розвиток комплексу маркетингу: Монографія // О.М. Азарян, Н.Л Жукова / МОіН України. ДонДУЕТ. – Д.: ДонМУ, 2002. – 241с.

Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. Опыт социального прогнозирования / Д. Белл. – пер. с англ. Под ред. Д-ра эконом. Наук В. Л Иноземцева. – 2004. – С. 288 – 290.

Ламперт Х. Социальная рыночная экономика. Германский путь. / Хайнц Ламперт – М., 1999. – С. 68 – 69.

М. Мартиненко, В. Матросов. Шляхи підвищення мотивації до співпраці соціальних партнерів на галузевому рівні / М. Мартиненко, В. Матросов // Україна: аспекти праці. – 2010. - № 5. – С. 30 – 35.

Електронний ресурс – Режим доступу: http://www.novostroy.su/msk/agencies/Century_21/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-06

Номер

Розділ

Економіка