Формування стратегії промислового підприємства на засадах екологічного маркетингу.
Ключові слова:
маркетингова діяльність, екологічний маркетинг, промислове підприємство, екологізаціяАнотація
У статті розглянуто роль екологічного маркетингу в структурі комплексу маркетингу промислових підприємств. Розроблено підходи до забезпечення конкурентоспроможності на основі використання принципів екомаркетінга. Розглянуто роль екобрендінга у формуванні конкурентних переваг. У роботі розглянуті основні варіанти базової маркетингової екологічної стратегії підприємства, а також особливості цінової політики на екопродукціі. У рамках оцінки ефективності управлінської діяльності (менеджменту) обґрунтована зв'язок між фінансовими показниками роботи і критеріями екологічності. Визначено етапи в розвитку промислових структур на основі органічного побудови системи екологічного маркетингу.Посилання
Балашов В. Г. Система маркетинга на предприятии / В.Г. Балашов. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://books.tr200.ru/v.php?id=165927
Данько Т. П. Управление маркетингом: Учебник. Изд. 2-е, перераб. и доп. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 334 с.
Королева О. Система экологического менеджмента на предприятии / О. Королева // Стандарты и качество. – 2005. – № 4. – С. 32–35.
Лопатин В. Н. Экологический менеджмент и маркетинг. – М.: Фарго ХХI век, 2003. – 169 с.
Минетт С. Промышленный маркетинг: Принципиально новый поход к решению маркетинговых задач / С. Минете, А. О. Старостина, В. А. Кравченко. – М.: Вильямс, 2008. – 208 с.
Офіційний веб-сайт міністерства промисловості України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www.industry.kmu.gov.ua
Пахомова Н. В. Экологический менеджмент / Н. В. Пахомова, А. Эндрес, К. К. Рихтер. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с.
Powers T.L. Modern Business Marketing. / Powers T.L. – West Publishing Company, 1991. – 435 p.