Формування маркетингової політики при виведенні нового страхового продукту на ринок

Автор(и)

  • V. Krasko Донецький національний технічний університет
  • V. Kucher Донецький національний технічний університет
  • A. Kucher Донецький національний технічний університет

Ключові слова:

страхування, маркетингова політика, життєвий цикл, просування, ринок послуг, дослідження, сегментація, прибуток

Анотація

Розглянуто методи формування маркетингової політики при виведенні нового страхового продукту на ринок. Розроблено алгоритм просування страхового продукту. Доведено, що страхові компанії застосовують недосконалі стратегії, здебільшого засновані на локальних, не пов’язаних між собою дослідженнях. Комплекс страхового маркетингу включає: проведення маркетингових досліджень, сегментацію і позиціонування щодо їх результатів; розробку нових страхових продуктів (послуг) з урахуванням вимог ринку; формування конкурентних цін; формування ефективної системи просування нових страхових продуктів; здійснення заходів щодо просування страхових продуктів. Розроблений алгоритм, проілюстрований прикладом, може допомогти маркетологам українських страхових компаній більш системно і якісно організувати свою роботу з проведення маркетингових досліджень. Запропоновано заходи щодо виведення нового страхового продукту на ринок. Доведено економічну доцільність заходів.

Біографії авторів

V. Krasko, Донецький національний технічний університет

асистент

V. Kucher, Донецький національний технічний університет

д.е.н., профессор

A. Kucher, Донецький національний технічний університет

к.т.н., доцент

Посилання

Виноходова С. Маркетингові дослідження в страховому бізнесі: роль, методи, алгоритм проведення / С. Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2004. - №5. – C. 15-19.

Михайловська І.С. Маркетингові дослідження як засіб ефективності страхового бізнесу/І. С. Михайловська, М. О. Гостюхіна //Вісник ТУП. Економічні науки. – 2004. - №1, Ч. 2, Т. 2. – C. 69-71.

Мних М.В. Маркетингові дослідження та маркетингова політика у страхуванні/ М. В. Мних, Н. М. Мних // Економіка. Фінанси. Право. – 2004. - №2. – с. 12-15.

Николаенко Н. Как реорганизовать маркетинг в страховом бизнессе? / Н.Николаенко // Управление компанией. – 2003. - №6. – C. 56-60.

Петруня Ю.Є. Маркетинг на ринку послуг / Ю.Є. Петруня // Маркетинг в Україні. – 2004. - №1. – C. 52-55.

Фурман В.М. Організація маркетингової служби страхової компанії / В.М. Фурман // Фінанси України. – 2004. - №9. - C. 125-133.

Життєвий цикл страхового продукту: Страховий маркетинг [Електронний ресурс]: Страхування: види, класифікація, маркетинг та ін. – 2008. - Режим доступу: http://www.alteuras.ru/post_1249371573.html. - Дата доступу: груд. 2010.

В Україні почалась міграція клієнтів між страховими компаніями [Електронний ресурс]: Прогнози і тенденції ринків// Інтернет-журнал про страхування. – Режим доступу: http://forinsurer.com/public/09/09/13/3974.- Дата доступу: вер. 2013.

Страховий ринок: Річний звіт [Електронний ресурс]: Річні звіти Держфінпослуг/ Державна комісія з регулювання ринків

фінансових послуг України. – Режим доступу: http://www.dfp.gov.ua/734.html. - Дата доступу: трав. 2011. - Назва з екрану.

Осадець, С.С. Страхування: підручник / С.С. Осадець. – К.: КНЕУ, 2002. – 599 с.

Захист прав споживачів фінансових послуг. Про результати звернень за березень [Електронний ресурс]: Всеукраїнська громадська організація захисту прав споживачів фінансових послуг. – Режим доступу: http://vgo.com.ua/blogs/all/445. - Дата доступу: вер. 2013.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-28

Номер

Розділ

Економіка