Методи формування збутової стратегії підприємства

Автор(и)

  • V. Кucher
  • V. Кraskо

Ключові слова:

збутова стратегія, просування товару, ринок, обрана політика, маркетинговий аналіз, виробник, покупець

Анотація

Система збуту товару є однією з найважливіших у маркетинговій політиці підприємства. Доведено, що успіху досягає той постачальник, який уважно прислухається до зауважень клієнта і намагається зробити співпрацю більш комфортною і взаємовигідною. Обґрунтовано організаційну форму професійної діяльності служби збуту на промисловому підприємстві. 

Посилання

Ляшенко В.И. Франчайзинговый режим формирования региональной сети элементов инновационной предпринимательской инфраструктуры // Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. Вип. 97. – 2005. – С. 31-42.

Алымов А. - Перспективы развития отечественного предпринимательства // Экономика Украины. – 2004. – № 2. –С. 92 – 93.

Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 960 с.

Борисенко 3. Первое десятилетие конкурентной политики в Украине // Экономика Украины. – 2003. – № 5. –С. 4 – 9.

Костусєв А. Защита экономической конкуренции в Украине: состояние и проблемы // Экономика Украины. – 2003. – № 4. –С. 4 – 12.

Николаев И.Г. Методические подходы к разработке и реализации стратегий развития в розничной торговле // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – №3. – С. 60 – 64.

Винкельманн П. Маркетинг и сбыт. Основы ориентированного на рынок управления компанией. М.: Издательский дом Гребенникова, 2006. – 668 с.

Шведун В.О. Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства / В.О. Шведун. // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2 012. – № 3. – С. 75-83.

Божкова В.В. Стратегічні аспекти комунікаційної політики в інноваційній діяльності промислових підприємств : монографія / В.В. Божкова. – Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. – 362 c.

Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком : монографія / за заг. ред. О.А. Біловодської. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2010. – 432 c.

Євдокимов Ф.І., Лисяков В.П. Механізм оцінки техніко-технологічного потенціалу підприємства // Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. – 2005. –Випуск 97. – С. 25 – 30.

Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств : монографія / С.М. Ілляшенко, О.А. Біловодська. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2010. – 281 с.

Амосов О.Ю. Оцінка потенціалу конкурентоспроможності як основного аспекту розвитку підприємства / О.Ю.Амосов // Проблеми економіки. – 2011. – №3. – С. 79 - 83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-05-28

Номер

Розділ

Економіка