Зміна парадигм менеджменту: ретроспективний аналіз і перспективи
Ключові слова:
парадигма, менеджмент, споживач, виробник, соціальна відповідальність бізнесу.Анотація
Переважаючі історичні тенденції в економіці - розвиток і зростання одиниць бізнесу, підвищення динамізму зовнішнього середовища, посилення і ускладнення конкуренції, виробництво все більш наукоємної продукції - в сучасних умовах формують пріоритет виробника, що обумовлює необхідність підвищення його соціальної відповідальності, в першу чергу, перед споживачами.
Посилання
Shares of breakdown of GDP/Value Added at current prices in Percent (all countries) / United Nations Statistics Division [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://unstats.un.org/unsd/snaama/dnllist.asp
Валовий внутрішній продукт за категоріями кінцевого використання / Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://ukrstat.gov.ua/
Перегудов С. П. Корпоративное гражданство: концепции, мировая практика и российские реалии [Текст] / С. П. Перегудов, И. С. Семененко. - М. : Прогресс - Традиция, 2008. - 448 с.
Коротков Э. М. Корпоративная социальная ответственность [Текст] : учебник / Э. М. Коротков, С. А. Антонов, О. Н. Александрова ; под ред. Короткова Э. М. - М. : Юрайт-Издат, 2013. - 445 с.