Концептуальні принципи стратегічного розвитку підприємств телекомуніуаційної галузі
Ключові слова:
стратегія, стратегічний розвиток, концепція управління, телекомунікаційна галузь, ефективний механізм, стратегічне управління, інструменти та методи, принципи стратегічного розвиткуАнотація
У статті розкрито сутність концепції управління та певні характерні риси її застосування. Розглянуто філософську та організаційно- управлінську концепції стратегії. Приведено у вигляді схеми розроблену автором концепцію створення ефективного механізму визначення пріоритетів та напрямків стратегічного розвитку підприємств телекомунікаційної галузі. Висвітлено мету, принципи ефективного механізму, складові стратегії, інструменти та методи реалізації стратегії. Детально охарактеризовано основні принципи цього механізму, а саме: принципи стратегічного розвитку, принципи державної підтримки, принципи міжнародного співробітництва, принципи здійснення інноваційної діяльності компанії. Обгрунтовано необхідність подальшого детального розгляду інструментів та методів реалізації стратегії, нормативного забезпечення стратегії, критеріїв оцінки ефективності механізму визначення пріоритетів та напрямків стратегічного розвитку підприємств телекомунікаційної галузі.Посилання
Стратегічне управління [Електроний ресурс]: / З.Є.Шершньова. – Режим доступу: http://studentbooks.com.ua/content/view/11/42/
Калиніченко Ю. Стратегічний розвиток підприємства: теоретичні та практичні аспекти / Ю. Калиніченко // Галицький економічний вісник. – 2010. – №4(29). – с.106-115.
Дехтяр Я.Р. Концептуальні і організаційні основи створення ефективного механізму фінансування соціального захисту населення України в умовах соціально-орієнтованих реформ / Я.Р.Дехтяр, В.М.Білопольська // Вісник студентського наукового товариства Донецького національного університету / ред. кол. Беспалова С.В. та ін.. – Донецьк: ДонНУ, 2013. – Т.2. – С.81-87
Концепція розвитку телекомунікацій в Україні [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/316-2006-%D1%80
Федоркіна І. Ю. Інноваційні підходи до розвитку ринку телекомунікацій / І. Ю. Федоркіна // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. – 2012. - №39(2). – С.247-266.