Організація вступної кампанії до ВНЗ України
Ключові слова:
логістична система, вступники на навчання, абітурієнти, ОКРАнотація
Запропоновано логістичну систему організації подання документів вступниками на навчання до на ОКР «бакалавр». Розроблено алгоритм проходження документації та порядок роботи з вступниками різних ОКР.Посилання
Гребнев Л. Высшее образование в Болонском измерении: российские особенности и ограничения / Л. Гребнев // Высшее
образование в России.–2004.–№ 1.–С. 36–43.
Мамонтов С.А. Сфера образования как многоуровневая система // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. - № 5. – С. 43-51
Марк Е. Генсон. Керування освітою та організаційна поведінка / Пер. з англ. Х. Проців. – Львів: Літопис, 2002. – 384 с.
Матвіїв М.Я. Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти: монографія. – Тернопіль: Економічна думка, 2007. – 448 с.
Модернізація системи управління навчальним процесом Донецького національного університету. Випуск 3: Тематичний
збірник для професорсько-викладацького складу / За ред. Академіка НАН України В.П.Шевченка. Укладачі: А.М.Кучко,
О.В.Мазнєв, О.І.Скафа, О.В.Євтухова, Т.В.Кошка. – Донецьк: ДонНУ, 2009. – 580 с.
Оболенська Т.Є. Маркетинг у сфері освітніх послуг : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / Т.Є. Оболенська; Харк. держ.
екон. ун-т. — Х., 2002. — 33 с. — укp.
Освітній менеджмент: Навч. посібник / За ред. Л.Даниленко, Л.Карамушки. – К.: Шкільний світ, 2003. – 400 с.3.
Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе: Уч. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 437 с