Оцінка потенціалу готельного ринку України в рамках підготовки до ЄВРО 2012.

Автор(и)

  • S. Sviridko Донецький національний університет

Ключові слова:

сфера послуг, готельні мережі, готельний ринок, туризм, стратегії виходу на ринок, ЄВРО 2012

Анотація

Стаття присвячена розгляду та аналізу існуючих проблем розвитку готельного ринку України в рамках підготовки до ЄВРО 2012. В статті розглянуті проблеми розвитку створення готельних мереж і проаналізовано стратегії входу міжнародного оператора на готельний ринок України.

Біографія автора

S. Sviridko, Донецький національний університет

к.е.н, асистент кафедри маркетингу

Посилання

Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/ Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. [пер. с англ. под ред. Р.Б. Ноздревой]. – М.: Юнити, 1998. – 787 с.

Г.Б Мунін, З.І. Тимошенко, Є.В. Самарцев, А.О. Змійов Маркетинг туризму: Навч. посібник / Г.Б Мунін [и др.] – Ч.І. – К.: Вид- во Європ.ун-ту. – 2005. – 324 с.

Медлик С. Гостиничный бизнес: Учебник для студентов вузов, обучающихся по специальности сервиса (230000) / С. Медлик, Х. Инграм; [пер. с англ. А.В. Павлов]. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 239 с. - (Серия «Зарубежный учебник»)

Чудновский А.Д. Менеджмент в туризме и гостиничном хозяйстве: учебник / А.Д. Чудновский [и др.] – 3-е изд., стер. – М.: КНОРУС, 2007. – 320 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка