Сегментація споживачів освітніх послуг.

Автор(и)

  • S. Gritsenko Донецький національний університет
  • V. Galkina Донецький національний університет

Ключові слова:

сегментація, цільовий сегмент, аналіз, споживачі, маркетингова політика

Анотація

У роботі було проведено сегментацію споживачів освітніх послуг Донецька. Використовувалися логічний, діалектичний методи наукового пізнання. Був зроблений висновок, що основною складовою маркетингового плану заходів є агітація в школах, яка заснована на розробленій типології абітурієнтів.

Біографія автора

S. Gritsenko, Донецький національний університет

д.е.н., професор кафедри маркетингу

Посилання

Азоев Г. Краткосрочные формы бизнес-образования / Г.Л. Азоев, В.Е. Яхин // Маркетинг и маркетинговые исследования в Украине. – 2011. - № 3.

Попов Е. Услуги образования и рынок / Е.Н. Попов // Украинский экономический журнал. – 2010. - № 6.

Белый И. Принципы формирования товарной политики вуза / И. М.Белый, И.Б. Романова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2010. – №6. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.dis.ru/market/arhiv/2002/6/9.html.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка