Агентська діяльність у галузі автострахування

Автор(и)

  • L. Ivanenko ДонНУ
  • Iu. Bolgarskyi страхова компанія «АХА-Україна»

Ключові слова:

автострахування, страховий агент, просування, ефективність, продажі

Анотація

У даній статті розглядається специфіка агентської діяльності у сфері автострахування. Приділяється велика увага способам просування послуг, що надаються агентами. А саме: Інтернет- реклама, "холодні" і "теплі" контакти, розповсюдження листівок та оголошень, розміщення штендерів поряд з точками продажів. Ефективність даних методів була перевірена на практиці і результати даного дослідження відображені в цій статті. Крім того, була оцінена економічна доцільність застосування кожного методу просування окремо і в комплексі з іншими. Також, в статті розглядаються основні проблеми і складнощі, з якими зустрічаються страхові агенти. У тому числі: негативне ставлення до страхових компаній, відсутність усвідомленої потреби в їхніх послугах, абсолютна незацікавленість у зміні страховика та ін. Наприкінці статті вказані критерії, за якими страхувальники обирають компанію, і питома вага кожного з них, а також надано рекомендації, дотримання яких дозволить страховому агенту підвищити рівень власного доходу.

Біографії авторів

L. Ivanenko, ДонНУ

к.е.н., доцент кафедри «Маркетинг»

Iu. Bolgarskyi, страхова компанія «АХА-Україна»

співробітник

Посилання

Базилевич В.Д. Страхування/ В.Д. Базилевич. – К.: – Знання, 2008. – 1019 с.

Гэвин Кеннеди. Договориться можно обо всем! Как добиваться максимума в любых переговорах / Кеннеди Гэвин. – Б.: Альпина Паблишер, 2010. – 416 с.

Дэвид Мэттсон. 49 законов продаж / Мэттсон Дэвид /. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 224 с.

Завадский М. Мастерство продажи / М.Завадский /. – СПб.: Питер, 2011. – 233 с.

Зубец А.Н. Страховой маркетинг / А.Н. Зубец /. – М.: – Анкил, 1998. – 254 с.

Развитие каналов продаж страховой компании [электронный ресурс] : Системные консультации и обучение. Персональный сайт Николая Николенко. – Режим доступа: http://www.nnikolenko.com/index.php?art=21

Рысев Н.Ю. Активные продажи / Н.Ю. Рысев /. – СПб.: Питер Пресс, 2009. – 317 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-06

Номер

Розділ

Економіка