Тенденції розвитку торгівельного підприємництва в Україні

Автор(и)

  • N. Mykhalitska Львівський державний університет внутрішніх справ
  • Kh. Tsvaig Львівський державний університет внутрішніх справ

Ключові слова:

торгівельне підприємство, внутрішня торгівля, оптова торгівля, роздрібна торгівля

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан торгівельного підприємництва в Україні. Визначено вплив процесу демонополізації економіки з поступовою заміною адміністративної управлінської вертикалі на горизонтальні зв'язки між ринковими структурами на подальше функціонування підприємства. Проаналізовано значення внутрішньої торгівлі в економічній системі України та в її соціальній сфері. Розглянуто основні етапи розвитку торгівлі в Україні. Визначено місце оптової торгівлі в сфері товарного обігу та її головні завдання в сучасному ринковому процесі. Проаналізовано ситуацію щодо обсягу оптового товарообігу. Визначено тенденції та основні етапи розвитку роздрібних торговельних підприємств України. Проаналізовано рентабельність діяльності торгівельних підприємств та з’ясовано бар’єри для виходу на ринок найбільших міжнародних мереж магазинів роздрібної торгівлі, які розглядають можливість інвестування в Україні. Розглянуто динаміку та структуру товарообігу роздрібної торгівлі в Україні.

Біографії авторів

N. Mykhalitska, Львівський державний університет внутрішніх справ

к. держ. упр., доцент кафедри менеджменту

Kh. Tsvaig, Львівський державний університет внутрішніх справ

доцент кафедри економіки та економічної безпеки

Посилання

Крекотун С.А. Внутрішня торгівля України: проблеми та перспективи розвитку галузі / С.А. Крекотун, В.Я. Влялько // Вісник соціально- економічних досліджен. – 2012. – Вип. 2 (45). – С.340-347.

Омелянович Л.О. Торгівля України: еволюційні зміни і сучасний стан / Л. О. Омелянович // Україна торгівельна. Імідж торгівлі та сервісу. – 2007. – Вип. 2. – C. 43–47.

Краснокутська Н.С. Характерні ознаки потенціалу торговельних підприємств в Україні / Н. С. Краснокутська // Вісн. ДонНУЕТ. – 2008. – № 3 (39). – С. 192–199.

Предєін А. Розвиток роздрібних торговельних підприємств в Україні / А. Предєін // Товари і ринки. – 2013. – №2. – С.18-29.

Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі України / О. О. Тараненко // Економічний простір. – 2012. – № 64. – С. 126–131.

Азарян О. Генезис трансформації роздрібної торгівлі в Україні та формування сучасної парадигми її розвитку / О. Азарян, В.Соболєв // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5 (57). – С. 34-37.

Апопій В.В. Сучасні проблеми та стратегічні пріоритети розвитку внутрішньої торгівлі України / В. В. Апопій // Вісник Донецького державного університету економіки i торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – 2005. – № 4. – С. 145–153.

Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку / А. С. Савощенко. – К.: КНЕУ, 2005. – 336 с.

Лігоненко Л.О. Інвестиційна привабливість української торгівлі: реалії та перспективи [Електронний ресурс]: / Л. О. Лігоненко // Україна торгівельна. Імідж торгівлі та сервісу. – 2007. – Вип. 2. – Режим доступу: http://www.who-is-who.com.ua.

Мазаракі А.А. Всі дороги ведуть… до торгівлі [Електронний ресурс]: / А. А. Мазаракі // Вісник Пенсійного фонду України. – 2006. – № 9. – Режим доступу: www.vpf.com.ua.

Яцун Л.М. Тенденції розвитку роздрібної торгової мережі / Л. М. Яцун, Г. С. Винокурова // Економічний простір. – 2009. – № 22/2. – С. 79–87.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-06

Номер

Розділ

Економіка