Імідж як вагомий фактор конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства.

Автор(и)

  • V. Druzhinina Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
  • D. Zinchenko Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
  • A.V. Kirichenko туристичне агентство "Батерфляй"

Ключові слова:

зовнішній імідж, внутрішній імідж, відчутний імідж, невловимий імідж, конкурентоспроможність, інтер’єр ресторана, заклад ресторанного господарства

Анотація

У статі визначено, що одним з головних критеріїв оцінки конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства є імідж підприємства. Визначено, що імідж ресторану є синтезом зовнішнього, внутрішнього, відчутного, невловимого, позитивного і поточного іміджів, які змістовно відображають критерії оцінки конкурентоспроможності. Уточнено сутність кожного з видів іміджу закладів ресторанного господарства, визначено основні задачі та параметри їх оцінки. Визначено, що комплексною складовою з позиції як споживача, так і з позиції послугонадавача являється відчутний імідж. Представлена оцінка відчутного іміджу з позиції споживача в залежності від рівня дохода, від вікової категорії та інтер’єру закладу ресторанного господарства. Оцінка конкурентоспроможності підприємства була отримана шляхом соціального опитування відвідувачів.

Біографії авторів

V. Druzhinina, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

к.е.н., доцент кафедри менеджменту

D. Zinchenko, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

методист деканату факультету менеджменту

A.V. Kirichenko, туристичне агентство "Батерфляй"

агент з продажів

Посилання

П'ятницька Г.Т. Визначення конкурентоспроможності загальнодоступних підприємств громадського харчування / Г.Т. П'ятницька, А. М. Коваленко. – Економіка і підприємництво: стан та перспективи: Зб. наук. праць КНТЕУ. – К.: КНТЕУ, 2001. – с. 235–245.

Перелигіна О.Б Психологія іміджа: навч. посібник / О. Б. Перелигіна. М.: Аспект Прес, 2002. – с. 223.

Ткачова С.С. Особливості конкуренції в ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] / С. С. Ткачова //Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/V_Ditb/2011_15/Tkachova.pdf.

Муромкіна І.І. Імідж роздрібного торговельного підприємства: особливості формування і сприйняття / Муромкіна І. І. // Маркетинг за рубіжом. – 2001. – № 2. – с. 72–77.

Котлер Ф. Основи маркетинга / Ф. Котлер. М.: Прогрес, 1998. 620 с.

Калашнікова Л.Ю Формування іміджу [Електронний ресурс] / Л.Ю Калашнікова // Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/imidzhorganizatsii-kak-faktor-povysheniya-ee-konkurentosposobnosti#ixzz3TzisbLG4

Косвинцева Е. Н. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис. канд. економ. наук. – М.: 2009. – 23с.

Клейман А.А. Позитивний імідж як фактор конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / А. А. Клейман, О. А. Банчикова // http://cyberleninka.ru/ Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/pozitivnyy-imidzh-kak-faktor-konkurentosposobnosti-gostinichnogopredpriyatiya.

Джі Б. Імідж фірми: планування, формування, просування / Боббі Джі. – СПб. : Питер-Пресс, 2000 – 365 с. – (Серія «Теорія і практика менеджменту»).

Гатило В. П. Фактори, що впливають на формування іміджу підприємства / В. П. Гатило // Економіка та управління підприємствами: проблеми теорії та практики. – 2010. – № 1 (9). – С. 94–100.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-06

Номер

Розділ

Економіка