Аналіз теорії маркетингу невиробничої сфери

Автор(и)

  • V. Shuklina Херсонський національний технічний університет

Ключові слова:

невиробнича сфера, послуга, теорія маркетингу

Анотація

У статті розглядаються наукові підходи до концептуалізації теорії маркетингу невиробничої сфери. Систематизовано найбільш поширені моделі маркетингу послуг та визначено їх переваги та недоліки.

Біографія автора

V. Shuklina, Херсонський національний технічний університет

к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Посилання

Brown Stephen W. The Development and Emergence of Services Marketing Thought / Stephen W. Brown, Raymond P. Fisk, Mary Jo Bitner // International Journal of Service Industry Management. – 2011. – Vol. 5, Iss: 1. – Р. 21-48.

Дима О.О. Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою «Маркетинг послуг»// Маркетинг і менеджмент інновацій. –№3.- 2012. – С.48-62. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Ворачек Х. О состоянии «теории маркетинга услуг» //Проблемы теории и практики управления.-№1.-2010.-С.90.

http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/Modre/2008_2/14.pdf

http://yaca.yandex.ua/yca/cat/Business/Marketing_and_Advertising/Marketing/2.html

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка