Характеристика складових інтегрованого маркетингу та їх особливостей для торгових підприємств

Автор(и)

  • E.M. Azarian Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского
  • A.A. Krikovtsev Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского

Ключові слова:

інтегрований маркетинг, методичні підходи, взаємодії, торгові підприємства

Анотація

У статті розглянуто основні методичні підходи до формування концепції інтнгрірованного маркетингу як взаємодії фірми з партнерами і споживачами в рамках функціонування єдиної маркетингової мережі. Запропоновано авторське трактування еволюційних стадій розвитку взаємодій в холістичної маркетингу для торгового підприємства.

Біографія автора

E.M. Azarian, Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского

д.э.н., проф.

Посилання

Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент: Учеб./КНЕУ – К., 1998

Гембл П.,Стоун М.,Вудкок Н.Маркетинг взаимоотношений с потребителями.-Пер. с англ.В.Егорова.-М.:ФАИР-РЕСС,2002.-512с.

Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.

Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. СПб., Наука, 2006. – 270с.

Чижов Н.А. Клиентские технологи.-М.: Экзамен,2002.-352с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка