Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством

Автор(и)

  • N. Kalmykova

Ключові слова:

система, маркетинговий менеджмент, стратегія.

Анотація

В статті розглянуто сутність маркетингового менеджменту. Визначено його місце і роль в загальній системі менеджменту. Досліджено теоретичні підходи та напрями використання маркетингового менеджменту на підприємстві. 

Посилання

Ф. Котлер, К.Л. Келлер. Маркетинг Менеджмент. Экспресс-курс. 3-е изд. / Пер. с англ. под науч. ред. С.Г. Жильцова. – СПб.: Питер, 2012. – 480с.

Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник / Під заг. ред. М.І. Белявцева та В.Н. Воробйова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 407с.

Балабанова Л.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Л.В. Балабанова – 2-е вид., переробл. і доп. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2002. – 290 с.

Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник. / О.А. Біловодська. – К.: Знання, 2010. – 332с.

Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2000. – 100с.

Россоха В.В. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством. // Агроінком. – 2012. - №10-12. – С.108-112

Іванова Р.Х. Маркетинговый менеджмент / Р.Х. Иванова. – Х.: «ИНЖЭК», 2007. – 120с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-05-28

Номер

Розділ

Економіка